MalinRonhagen

Alla inlägg under februari 2010

Av Malin - 21 februari 2010 16:41

Tjaaao ! 

nu är man hemma på gotland igen, på något sätt är det rätt så skönt att komma hem (:.

någon på musikalen har lyckats att smitta ner mig med förskyning och jag vill att den skall bort innan sportlovet !


Musikalen var iaf braaaa ! 

upptäckte att Sebastian Karlsson var mycket snyggare i verkligheten !


kom också hem med en extra tröja, jeans och linne från gina tricot, me like.


imorgon är det skola, får se hur jag mår då..

KRAM

Av Malin - 18 februari 2010 08:56

nu sitter jag på NO lektion, arbetet skall vara inlämnat nästa vecka och jag sitter här och kan verkligen inte göra något, för allt mitt material är hemma och det är inte roligt.

Efter den här lektionen så skall vi ha ett slags matteprov. (y)


Idag slutar jag 14.10 och då skall hem direkt och packa för klockan 15.00 måste vi vara påväg till Visby, för att vi skall hinna med båten till stockholm ! (:


Musikal på fredag, me like !


Hör väl av mig när jag kommer hem .

NP

Av Malin - 9 februari 2010 17:12

Idag har jag haft mitt första nationella prov, jag har ingen aning om hur det gick..

jag ser mer fram emot uppsatsen på torsdag.


(:

Av Malin - 8 februari 2010 22:01

Nu är skorna beställda !!! 

kan inte bärga miiig 


nu hoppas jag bara att dom kommer passa som askungens fot när dom kommer, har aldrig beställt ifrån nätet förut... 

Av Malin - 8 februari 2010 19:09

Hejsan!

sitter nu på första parkett framför tv:n och kollar på biggest loser! 

det är ganska bra om man har följt det ! 


det är sjukt vad folk kan gå ner i vikt !

man blir lite avis....



aja, imorgon är det nationella prov och jag hoppas på det bästa!

vill inte tänka så mycket på det utan tar det som det kommer.


hör väl av mig imorgon hur det gick ! 

Kram

???

Av Malin - 4 februari 2010 19:10

Hej kära läsare, jag har beslutsångest!

Skall jag köpa eller inte? (a) jag behöver ER hjälp !   



   

(:

Av Malin - 4 februari 2010 09:18

Som ni ser har jag gjort om designen på bloggen, vad tycks? :D


Nu sitter jag i skolan på min första lektion, ingen snöstorm idag iaf.. lite ledsen för det )):

NO, inget favoritämne...


Ikväll blir det träning och imorgon är det Fredag ! Me like !

på lördag kommer släkten och det blir kalas,tårta,god mat och MELODIFESTIVALEN!



ha en bra dag Kram.

Av Malin - 3 februari 2010 17:29

Hejsan svejsan idioter ! 

hoppas ni har saknat mig, inte för att det är många som skriver/läser men wtf !


Det var inte igår jag skrev, jag vet fy skämms på mig ! 

Men jag har först vart utan internet och sen när internet ÄNTLIGEN kom tillbaka så pajjade min dator och det var väl bäst att fixa den ... så nu har jag vart utan datorn i flera åååår, men nu är jag tillbaka .


Igår fyllde jag 16 åår och fick en massa fina presenter! 

Dagen började med att jag fick presenter av mina uderbara vänner Angelica och Jessica! 

Eftersom att jag har börjat ett "nytt liv" nu så förstår jag dom att det inte var lätt att hitta saker, för förut har det ju bara vart bra med att köpa godis liksom men nu fick dom tänka efter. så jag fick Kaffepaket, eftersom att jag är en kaffekärring, och sen så fick jag en STOR påse med saltade jordnötter, avokado, tuggummi och sen ett prinsesskit där det ingick prinsesskrona, matchande öronhängen och ring. det gick jag med heeela dagen! Fiiin var jag ! :D


Sen på kvällen så kom mormor, zabinah och morgan över på middag.

av dom plus farmor och farfar fick jag pengar, parfymer, USB, "nageltejp" och ögonskuggor man kan göra sotade ögon med !


Ett stort tack till alla presenter och en underbar daag !



Idag vaknade man upp med typ blås/snöstorm, alla bussar förutom en buss gick bara till skolan.

jag och Angelica var inte särskilt peppade på att GÅ till skolan, men vi gjorde det!


När pandan och munken kom fram till skolan så skulle alla elever och lärare samlas i matsalen och där fick vi reda på att vi var sammanlagt 80/300 elever på skolan den dagen.

det blev schemabrytande och jag och Angelica satt typ bara och läste heeela dagen....


Nu har jag vart och sjungit med fúraha!

Bra humör blir man på dåå iallafall!

på hemvägen i jennys bil så hörde vi på radion att morgondagens väder kommer bli värre än vad den var idag... så vi får se om det blir skola imorgon..


jahaja mer var det väl inte att berätta idag, vi får se när jag kommer skriva att nästa gång... ! ;;


Presentation

MALIN RONHAGEN

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards