MalinRonhagen

Alla inlägg under september 2009

Av Malin - 3 september 2009 17:37

Tjeeeenare ! 

som sagt , Malin är tillbaka ! :D

jag tyckte det var på tiden att jag laddade upp något på bloggen (:


Idag har det inte vart något speciellt förutm en händelse i skolan då;

Vi hade friidrott och allt gick bra, vi hoppade längdhopp och sprang 900m.

efter idrotten gick vi tillbaka till omklädningsrummen för att duscha och byta om.

När jag skall ta på mig mina byxor får jag kramp i  min ena fot ! det gjorde såååååå ont  ! jag visste inte vad jag skulle ta mig till, men jag skulle väl försöka stretcha ut foten, men tror ni inte att jag står på ena byxbenet och gliiiiiider ner, nästan ända ner i split.

jag tar mig upp och jessica och angelica kan inte sluta att garva åt mig ! ingen hjälpte mig heller....xd

men angelica gav mig en rejäl klapp på ryggen när jag nästan va uppe ur min split och tror ni inte att hon klappar till mig så hårt att jag for ut med benet och jag visste inte vad som skulle hända xd man såg säkert bara ett par ben som flög i luften och ett par byxor som satt under halva rumpan (:


svårt att förklara händelsen, men dom som var där (alltså Jessica och Angelica) dom kommer nog inte glömma bilden i första taget (:  

Presentation

MALIN RONHAGEN

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards